Este ano,
cinco alumn@s do noso instituto participan no concurso Nacional e Autonómico “CONSUMÓPOLIS 9 – CONSUMIR ENTRE PANTALLAS”.
cinco alumn@s do noso instituto participan no concurso Nacional e Autonómico “CONSUMÓPOLIS 9 – CONSUMIR ENTRE PANTALLAS”.
Na primeira fase do concurso traballamos diversos contidos
co obxectivo principal de formar persoas
no consumo responsable, xusto e solidario.
co obxectivo principal de formar persoas
no consumo responsable, xusto e solidario.
A segunda fase do concurso consistía na elaboración dun cartel
cunha mensaxe sobre consumo responsable en relación ao uso das TIC,
dirixido a xente da vosa idade e acompañado dunha imaxe que reflectise o contido da mensaxe.
cunha mensaxe sobre consumo responsable en relación ao uso das TIC,
dirixido a xente da vosa idade e acompañado dunha imaxe que reflectise o contido da mensaxe.
Este foi o resultado:
Gústame moito este cartel.E tamén os debuxos.
ResponderEliminarhola.Son Thalia.Dèixovos este pequeno resume do consumo entre pantallas para que teñades algunha idea de que vai este tema .Espero que vos sexa ùtil esta infornaciòn.Agradezo a vosa utilidade e a vosa atenciòn.Perdoen as molestias.Unha aperta.
ResponderEliminarLas nuevas generaciones mantienen una estrecha relación diaria con las pantallas (televisión, Internet, videoconsolas y telefonía móvil). Gran parte de su tiempo de ocio se destina a estos medios de comunicación con un doble uso prioritario: jugar o convivir. Estas son las dos dimensiones (lúdica y social) que preponderan en la elección de estos medios para conseguir divertirse y/o establecer relaciones con su grupo de amigos. La tendencia en el consumo de pantallas aleja cada vez más a la televisión de su anterior monopolio y le hace compartir con los nuevos soportes de tecnología avanzada el tiempo libre de los menores. La salud de los niños y adolescentes pasa por educarles para el consumo sano y responsable de todas las pantallas, pasa por la educación de la mirada, de manera equilibrada en cuanto a dosificación y planificación, y de forma crítica en relación a los contenidos que puedan resultarles perjudiciales atendiendo a su nivel de desarrollo cognitivo.